Bestellen
Advies nodig?
- 089/69.59.69
- info@pixelpharma.be
- Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Naar bovenZie de pagina Bestellen
Waarom krijg ik een vragenlijst over mijn gezondheid?
Naar bovenWanneer u een product koopt waarvoor het belangrijk is om extra informatie te hebben over uw gezondheidstoestand, dan krijgt u een medische vragenlijst. U kunt de vragenlijst terug vinden wanneer u uw gegevens moet invullen.
Heeft u een account en het onderdeel “Mijn Medische vragenlijst“ ingevuld, dan kunt u zien dat dit hier automatisch al staat ingevuld voor u.
De vragenlijst stelt ons in staat om u zo goed mogelijk advies te kunnen geven bij u aankoop, indien dit vereist is.
U advies op maat geven van uw gezondheidstoestand is een belangrijk onderdeel van onze organisatie!
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Naar bovenU kan dan best telefonisch of per chat contact opnemen met de klantendienst (openingsuren kunt u terugvinden bij FAQ Algemeen). Indien u pakje nog niet is ingepakt is het nog mogelijk om te annuleren.
Als uw bestelling reeds ingepakt is en klaar staat voor verzending kunnen wij niet garanderen dat de stopzetting van uw bestelling met onmiddellijke ingang is. Wanneer het pakket verzonden is dient u uw bestelling eerst te retourneren. U weigert het dan ook best meteen bij afgifte en tekent niet voor ontvangst.
Hoe kan ik nog mijn leveringsadres veranderen?
Naar bovenIndien u nog geen mail heeft ontvangen van de koerierdienst dat uw bestelling onderweg is dan is het nog mogelijk om het leveringsadres te wijzigen. Neem direct contact op met onze klantendienst via telefoon of chat (openingsuren kunt u terugvinden bij FAQ Algemeen).
Wanneer u wel al een mail heeft ontvangen kunt u niets meer doen, tenzij het ging om een foutief adres. In dit geval zal de koerier bij levering het adres als foutief beschouwen en uw bestelling terug aan ons bezorgen. U kunt dan contact opnemen met de klantendienst.
Ik heb per ongeluk iets 2x besteld. Wat nu?
Naar bovenIndien u een dubbele bestelling heeft geplaatst vormt dit normaal geen probleem. Wanneer u 1 van de 2 bestellingen betaalt, zullen uw bestelde producten geleverd worden. Toch is het aangewezen om de klantendienst te contacteren zodat we de dubbele bestelling voor u kunnen annuleren.
Indien u beide bestellingen betaalt heeft en er slechts één wenst te ontvangen, neemt u best zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst per telefoon of chat. Zo kunnen we dit het efficiëntst corrigeren en een terugbetaling uitvoeren.
Terug naar overzicht