Algemeen
- Wat zijn de bedrijfsgegevens?
- Hoe werkt de nieuwsbrief?
- Hoe komt het dat ik geen mails ontvang van PixelPharma?
- Is het mogelijk om geen enkele mail te ontvangen van PixelPharma?
- Via welke kanalen kan ik de Klantendienst bereiken?
- Tijdens welke uren kan ik de Klantendienst bereiken?
- Hoe kan ik klachten, opmerkingen of vragen stellen aan PixelPharma?
- Hoe snel worden klachten, opmerkingen of vragen door PixelPharma beantwoord?
- Kan ik suggesties doen aan PixelPharma over hun website? En hoe?
- Ik kan mijn vraag moeilijk via telefoon of mail stellen. Wat moet ik nu doen?
- Wat gebeurd er met mijn persoonlijke gegevens?
Advies nodig?
- 089/69.59.69
- info@pixelpharma.be
- Veelgestelde vragen
Wat zijn de bedrijfsgegevens?
Naar bovenPixelPharma
Centrumstraat 33
3660 Oudsbergen
Tel : +32 (0)89 69 59 69
BTW : BE0888.243.054
Hoe werkt de nieuwsbrief?
Naar bovenU geeft uw e-mailadres in en klikt op verzenden. Vanaf nu bent u ingeschreven en blijft u op de hoogte van onze acties, aanbiedingen en meer.
Als u zich wilt uitschrijven laat u dat weten via nieuwsbrief@pixelpharma.be . Wij halen u dan uit de database en voortaan krijgt u geen nieuwsbrief meer.
Hoe komt het dat ik geen mails ontvang van PixelPharma?
Naar bovenKijk eens in uw map “Ongewenste E-mail”, “Spam” of “Reclame”. E-mailprogramma’s zijn vaak geneigd om onze mail als spam of phishing-mails te aanschouwen. U dient dan te melden dat u mails van ons adres vertrouwd.
Er is ook de mogelijkheid dat uw inbox vol zit. Maak deze dan eerst leeg en u zult terug mails ontvangen.
Als geen van deze 2 stappen werkt, laat ons dit dan weten. Dan gaan we na of het probleem langs onze kant ligt.
Is het mogelijk om geen enkele mail te ontvangen van PixelPharma?
Naar bovenDit is jammer genoeg geen mogelijkheid. E-mails zijn nu eenmaal een vitaal onderdeel van communicatie voor onze webshop. Bevestiging van uw bestelling, een probleem met uw bestelling, de nieuwsbrief, etc. zijn enkele voorbeelden van onderwerpen waarvoor de communicatie gebeurd via E-mail.
Alleen voor de nieuwsbrief kunt u zich uitschrijven.
Via welke kanalen kan ik de Klantendienst bereiken?
Naar bovenCommunicatiemiddel | |
Telefoon: | +32 (0)89 69 59 69 |
E-mail: | |
Brief: | Centrumstraat 33, 3660 Oudsbergen |
Facebook: | |
Instagram: | |
In persoon: | Kom langs in onze apotheek |
Tijdens welke uren kan ik de Klantendienst bereiken?
Naar bovenOnze klantenservice is bereikbaar via telefoon, e-mail, live chat, Facebook en Twitter tijdens de volgende openingstijden:
Openingsuren Klantendienst | |
Maandag | 09u30 – 12u15 en 13u30 – 17u00 |
Dinsdag | 09u30 – 12u15 en 13u30 – 17u00 |
Woensdag | 09u30 – 12u15 en 13u30 – 17u00 |
Donderdag | 09u30 – 12u15 en 13u30 – 17u00 |
Vrijdag | 09u30 – 12u15 en 13u30 – 17u00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |
Hoe kan ik klachten, opmerkingen of vragen stellen aan PixelPharma?
Naar bovenKlik hier !
Hoe snel worden klachten, opmerkingen of vragen door PixelPharma beantwoord?
Naar bovenWij streven ernaar uw vragen/opmerkingen/klachten uiterlijk de volgende werkdag te beantwoorden.
Kan ik suggesties doen aan PixelPharma over hun website? En hoe?
Naar bovenJa, dat kan. Stuur ons een mail .
Ik kan mijn vraag moeilijk via telefoon of mail stellen. Wat moet ik nu doen?
Naar bovenStel je vraag dan in één van onze apotheken.
Wat gebeurd er met mijn persoonlijke gegevens?
Naar bovenDe bescherming van uw privacy en persoonsgegevens zijn enorm belangrijk voor PixelPharma, maar de Belgische wetgeving vraagt ons echter om uw persoonsgegevens te registreren. Bovendien hebben we deze informatie nodig om advies op maat te kunnen bieden bij uw bestelling. Alle informatie wordt door ons vertrouwelijk behandeld. Lees hier meer over bij Privacy & Cookies.
Terug naar overzicht