Retourneren
Advies nodig?
- 089/69.59.69
- info@pixelpharma.be
- Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een pakket terugsturen?
Naar bovenZie de pagina Retour
Ik heb mijn pakket niet aanvaard wegens,… . Wat moet ik nu doen?
Naar bovenU heeft tegen de chauffeur van de koerierdienst gezegd dat u het pakketje niet aanvaard. Op deze manier doet u beroep op het herroepingsrecht.
Het pakketje komt terug bij ons terecht, wij zullen dan contact met u opnemen en naar de reden van weigering vragen en wat u wilt doen (afhankelijk van de reden van weigering).
Ik heb mijn pakket aanvaard, maar er is iets fout. Wat moet ik nu doen?
Naar bovenU pakje bevat een verkeerd product of bevat een product dat u niet besteld heeft of is onvolledig of beschadigd dan neemt u contact op met de klantendienst via mail, telefoon of chat.
We zullen u dan vragen om eventueel alles te retourneren a.d.h.v. de voorwaarden van retourneren. U zult foto’s moeten nemen van het pakje, de producten, de beschadigde delen en uw bestelbon. Deze foto’s moet u binnen de 3 dagen vanaf het contact mailen naar ons. Voor het retourneren zal ook het retourformulier ingevuld moeten worden.
Terug naar overzicht