Hoe kan ik een pakket terugsturen?

Naar boven

Zie de pagina Retour

Ik heb mijn pakket niet aanvaard wegens,… . Wat moet ik nu doen?

Naar boven

U heeft tegen de chauffeur van de koerierdienst gezegd dat u het pakketje niet aanvaard. Op deze manier doet u beroep op het herroepingsrecht.

Het pakketje komt terug bij ons terecht, wij zullen dan contact met u opnemen en naar de reden van weigering vragen en wat u wilt doen (afhankelijk van de reden van weigering).

Ik heb mijn pakket aanvaard, maar er is iets fout. Wat moet ik nu doen?

Naar boven

U pakje bevat een verkeerd product of bevat een product dat u niet besteld heeft of is onvolledig of beschadigd dan neemt u contact op met de klantendienst via mail, telefoon of chat.

We zullen u dan vragen om eventueel alles te retourneren a.d.h.v. de voorwaarden van retourneren. U zult foto’s moeten nemen van het pakje, de producten, de beschadigde delen en uw bestelbon. Deze foto’s moet u binnen de 3 dagen vanaf het contact mailen naar ons. Voor het retourneren zal ook het retourformulier ingevuld moeten worden.



Terug naar overzicht